loading...
تندرستی
محمد بازدید : 31 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (1)

سرباز وطن ...

پشت هرکدام از این ادم ها یک مادر است ..یک چمدان بغض برای مسافری که هنوز برنگشته ..

دعا کنیم ...

..............................

فعلا اینترنت ندارم ..تا کی را نمی دانم شاید تا همین امشب ..شاید تاهفته دیگر ...

اینترنت دانشگاه ...

 


محمد بازدید : 16 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

خواجه نصيرالدين محمد بن حسن جهرودي طوسي مشهور به خواجه نصيرالدين طوسي از اهالي جهرود از توابع قم بوده است كه در تاريخ ۱۵ جمادي الاول سال ۵۹۷ هجري قمري ولادت يافته است. او به تحصيل دانش، علاقه زيادي داشت و از دوران جواني در علوم رياضي و نجوم و حكمت سرآمد شد و از دانشمندان معروف زمان خود گرديد.

علوم دینی و علوم عملی را زیر نظر پدرش و منطق و حكمت را نزد خالویش بابا افضل ایوبی كاشانی آموخت. تحصیلاتش را در نیشابور به اتمام رسانید و در آنجا به عنوان دانشمندی برجسته شهرت یافت. خواجه نصیر الدین طوسی را دسته ای از دانشوران خاتم فلاسفه و گروهی او را عقل حادی عشر (یازدهم) نام نهاده اند.

نصیرالدین زمانی پیش از سال ۶۱۱ در مقابل پیشروی مغولان به یكی از قلعه های ناصرالدین محتشم فرمانروای اسماعیلی پناه برد. این كار به وی امكان داد كه برخی از آثار مهم اخلاقی، منطقی، فلسفی و ریاضی خود از جمله مشهورترین كتابش «اخلاق ناصری» را به رشته تحریر درآورد. وقتی كه هولاكو به فرمانروایی اسماعیلیان در سال ۶۳۵ پایان داد طوسی را در خدمت خود نگاه داشت و به او اجازه داد كه رصدخانه بزرگی در مراغه احداث كند كه شروع آن از سال ۶۳۸ بود. برای كمك به رصد خانه علاوه كمكهای مالی دولت اوقاف سراسر كشور نیز در اختیار خواجه گذارده شده بود كه از عشر (یك دهم) آن جهت امر رصدخانه و خرید وسایل و اسباب و آلات و كتب استفاده می نمود در نزدیكی رصد خانه كتابخانه بزرگی ساخته شده بود كه در حدود چهارصد هزار جلد كتب نفیس جهت استفاده دانشمندان و فضلا قرار داده بود كه از بغداد و شام و بیروت و الجزیره بدست آورده بودند در جوار رصدخانه یك سرای عالی برای خواجه و جماعت منجمین ساخته بودند و مدرسه علمیه ای جهت استفاده طلاب دانشجویان.


محمد بازدید : 12 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام دوستان براتون اس ام اس های سال 1393 رو گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد برای خوندنشون به ادامه مطلب برید...


محمد بازدید : 13 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
کتاب راز قدردانی و امتنان رو می خونم. خوندنش حس خوبی بهم میده. واژه هاش پر از مثبت اندیشی و زیبایی هست و به آدم آرامش هدیه می کنه!

امروز رسیدم به تمرین روز چهارم که ازم می خواد سپاسگزار تمام اعضای بدنم و سلامتی شون باشم. تو این تمرین باید بابت کوچکترین و جزیی ترین کارها که خیلی مهمن ولی ممکنه به چشم نیان از اعضای بدنت قدردانی کنی.

این تمرینش رو خیلی دوس دارم و می خوام انجام بدم. همون موقعی که این مطلب رو می خوندم به این فکر می کردم که من از کدوم کارم لذت می برم که باید خیلی بیشتر قدردانش باشم.

خیلی زود لحظه ای که دستم تو دستت قلاب میشه به ذهنم رسید. من باید خیلی زیاد شاکر دست هام و حس لامسه م باشم به خاطر لذت بی نهایتی که به من میدن موقع لمس دست های تو...


محمد بازدید : 14 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

کاروان های عتبات عالیات سال ۱۳۹۳

نوع کاروان درجه مبلغ بزرگسال (ریال ) مبلغ ۲ تا۱۲ سال (ریال ) تاریخ حرکت                        
هوایی (ایران ایر ) ۲الف ۱۴۳۳۲۱۰۰ ۸۹۳۴۶۰۰ ۱۴/۱/۹۳
زمینی ۲ج ۸۸۴۳۸۰۰ ۵۴۲۳۸۰۰ ۱۷/۲/۹۳
زمینی ۲ج ۸۸۴۳۸۰۰ ۵۴۲۳۸۰۰ ۷/۳/۹۳
زمینی ۲ج ۸۸۴۳۸۰۰ ۵۴۲۳۸۰۰ ۱۶/۳/۹۳


 


محمد بازدید : 12 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)



اما در این میان وظیفه‌ی جوانان و به‌خصوص دانشجویان مهم‌تر و بیشتر است؛ چراكه جوان علی‌رغم كم‌تجربگی و احساسی بودن، به واسطه‌ی داشتن شور و نشاطی مضاعف و آرمان‌گرایی، نقش بسیار برجسته‌ای در آینده‌ی كشور خواهد داشت. به همین دلایل از سوی جریان‌های مختلف سعی در استفاده از جذب و استفاده از آنان می‌شود:
«حركت سیاسى دانشجویان و كار سیاسى در دانشگاه‌ها چیز مثبتى است. من سال‌ها پیش در همین حسینیه یك جمله‌اى گفتم كه آن وقت بعضى از مسئولان هم گله‌مند شدند!

 آن جمله راجع به تحرك سیاسى دانشجویان در دانشگاه‌ها بود؛ این لازم است؛ نه فقط براى این‌كه دانشجو تخلیه بشود.

 بعضى خیال می‌كنند كه تحرك سیاسى دانشجویان در دانشگاه‌ها، فقط فایده‌اش این است كه این جوان یك خُرده تخلیه بشود؛ نه، این جوان را ما براى فرداى اداره‌ى كشور لازم داریم.

این باید سیاست را بفهمد؛ مغزش در زمینه‌ى سیاست، مغز پخته و كارآمدى باشد؛ و اِلّا فریبش می‌دهند و زمینش می‌زنند. خوب، این لازم است؛ منتها آن‌چه كه لازم است، قدرت تحلیل و فهم سیاسى است. ۱۳۸۵/۵/۲۳»

بیانات امام خامنه ای KHAMENEI.IR

محمد بازدید : 11 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

انگشتانم از نگارش آنچه لمس کرده اند عاجزند و حتی چشمانم از به یاد آوردن آنچه دیده اند ناتوان....

و حالا

چشمان من است و یاد شش گوشه و اشک..

دستان من است و لمس شش گوشه و آه..

پاهای من است و یاد بین الحرمین

لب های من است و انا مظلوم حسین...

نمی دونم چرا یه حسی آدم رو وادار می کنه از نیمه ی سفر شروع به نوشتن کنه شاید قرار باشه تو نوشتن هامون هم امام علی غریب باشه...

جایی که میفهمیدی که فقط کعبه بود که باید جایگاه تولد علی باشد و حس می کنی شوق کعبه را برای شکافتن...

و اما حس و حالی دارد قدم هایی که شبیه به پر زدن است در کاظمین کنار زیباترین گنبد عالم..

جایی که غریب نیستی و بوی امام رضا میاد..

دلم برای نیمه شب های آنجا تنگ شده...

یادش نورانی...

روزی همه باشد...

.

.

دلنوشته


محمد بازدید : 12 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود “قسمت دوازدهم سریال شاهگوش” با کیفیت عالی

دانلود سریال شاهگوش قسمت ۱۲ با لینک مستقیم

http://oskard.biz/wp-content/uploads/2014/02/shh11.jpg

.

نام سریال : شاهگوش

ژانر: کمدی / اجتماعی

تهیه کنندگان : سید محمد امامی ، مهران برومند

نویسنده و کارگردان : سید محمد داوود میرباقری

بازیگران : محسن تنابنده ، اکبر عبدی ، سیروس گرجستانی ، فرهاد اصلانی . مرجانه گلچین ، احمد مهرانفر ، شهرام حقیقت دوست ، طناز طباطبایی 

خلاصه داستان : با معرفی مظنون جدید توسط امیرعلی به کلانتری ملت همه چیز به هم می ریزد ، این مظنون به قدری نفوذ اجتماعی و سیاسی دارد که نمی توان او را به کلانتری کشاند و از او بازجویی کرد . از سویی دیگر دکتر زوزنی متوجه می شود شوهرش جلیل ساسانپور در بازداشتگاه کلانتری ملت مواد مصرف کرده و خفته با چالش جدیدی در رابطه با پرسنل خودش مواجه می شود…


محمد بازدید : 8 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
آرام بگیرزبان نفهم؟؟؟؟دلم را میگویم...........آخرمن از  کجا تورابرایش   الان بیاورم؟؟؟؟؟؟
محمد بازدید : 13 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
با سلام نگارش جدید ۵.۵راهنمایی هنوز در سایت وزارت آموزش و پرورش قرار نگرفته برای کار های ضروری سیستم دانش آموزی تاریخ آن را به چند روز قبل یرگردانید و پس از انجام کار تاریخ سیستم خود را تنظیم کنید تا موقع نگارش جدید
محمد بازدید : 12 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

اشکال وطرح های متفاوت کانکس

زمانی که عرضه کالاها زودتر از موعد تجهیز فضای فروش سر میرسد نیاز به کانکس فروشگاهی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می گردد تا بتوان با تجهیز فوری محل فروش کالاهای مورد نظر را به مشتریان عرضه نمود و یا زمانی که امکان ساخت و ساز به صورت سنتی به هر دلیلی امکان پذیر نیست نیز نیاز به سازه ای پیش ساخته مانند کانکس فروشگاهی بیش از بیش احساس می گردد.

نیاز کانکس های فروشگاهی جهت عرضه کالاهای متفاوت خصوصا در بازارها و فروشگاه های فصلی قابل توجه است.

Picture alone 1

کانکس های فروشگاهی را می توان در ابعاد ، اشکال وطرح های متفاوت کانکس با انواع متریال کانکس شامل :کانکس فروشگاهی از جنس ورق گالوانیزه ، کانکس کامپوزیت ، کانکس فایبر سمنت ، کانکس فروشگاهی بتنی و … تهیه نمود.
محمد بازدید : 13 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

چالشهای مدیریت دولتی در ایران
دکتر حسن دانایی فرد

 
 مدیریت دولتی چیست ؟

دامنه فعالیت های مدیریت دولتی چنان گسترده است که از جست وجوی فضا تا جارو کردن خیابان ها را در بر می گیرد. بر این  اساس ، چالش فراروی اندیشمندان  در حوزه مدیریت  دولتی تعریفی جامع و مانع ازمدیریت دولتی بوده است . ویلسون مدیریت دولتی را«اجرای نظام مند و  کارآمد قانون عمومی» می دانست . دیماک تعریف زیر را در باره ی مدیریت دولتی عرضه کرد :« مطالعه قدرت ها و مسائل ،سازمان و کارکنان ،و شیوه ی مدیریت اجرای قوانین و خط مشیهای مقالات دولت ».مارشال دیماک ،گلادی دیماک و داگلاس فکس مدیریت دولتی را چنین تعریف کردند: «مدیریت دولتی به تولید کالاها و خدمات برای ارضای نیازهای شهروندان-مصرف کنندگان اشاره دارد».درهمین راستا ، دنهارت تعریف دیگری پیشنهاد می دهد:«مدیریت دولتی بر مدیریت برنامه های عمومی متمرکز است». در نهایت ،جانسون مدیریت را چنین تعریف می کند:«مدیریت دولتی را می توان چرخه ی روابط متمرکز بر اجرای خط مشی عمومی قلمداد کرد».اگر عمومی بودن را فقط به سازمان های دولتی اختصاص ندهیم،تعریف زیر می تواند مناسب باشد:
«مدیریت دولتی یعنی مدیریت مسائل عمومی برای تحقق منافع عمومی».


محمد بازدید : 11 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
روان (دل) آدم هم بعد از بعضی چیزا در مقابل اونها مقاوم میشه.
دل به دست بعضی ها سنگ میشه، لطافت به راحتی از بین میره ولی نه به زودی.


محمد بازدید : 12 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام

چهارشنبه شب مهمون داشتم مهمون ها غریبه نبودن اما از شرایط داخلی خونه ما بی اطلاع بودن در هر صورت مهمون های عزیز ما بودن و نباید از ناراحتی ما باخبر می شدند  بعد از کار وقتی رسیدم خونه دیدم جیدری نفس نفس می زنه و خونه رو خیلی تمیز و مرتب کرده بود دوست داشتم بغلش می کردم و ازش کلی تشکر می کردم اما نکردم و فقط با یه بوسه سرد که آخرش هم یه چشمی نازک کردم براش و تشکر تموم شد که بعدش حرکت آخر من منجر به شوخی شد کمی خندیدیم و من مشغول آشپزی شدم جیدری اومد تا با هم کمی صحبت کنیم اما بعد از کمی صحبت بغض چند روزه من ترکید و اصلا برام قابل کنترل نبود بنابراین تصمیم گرفتیم بعد از رفتن مهمون ها با هم صحبت کنیم غذاهای اون شب من قرار بود چیزهایی باشه که تا به حال نخورده باشند و براشون جدید باشه من پاستا با سس سفید درست کردم و با خمیر یوفکا چیزی مثل لازانیا تو این ماهیتابه ها هست که تبلیغ می کنه یعنی رژیمی هستن خوب شده بود قبلا هم درست کرده بودم خیلی سالم تر از اینه که بخواد پیراشکی بشه و داخل یه عالمه روغن سرخ بشه ماست و اسفناج و یه عالمه سالاد آهان کشک بادمجون رو یادم رفت آخه لحظه آخر تصمیم به درست کردنش کردم با بادمجون کبابی  کدو تنبل هم درست کردم خودم خیلی دوست دارم  اون شب همه مهمون ها برام شیرینی گرفته بودن اما کسی که نیومده بود برام چیزی رو فرستاده بود که از دیدنش اشک شوق تو چشام جمع شد پسر خواهرم علی برام یه شاخه گل رز فرستاده بود خیلی ذوق کردم  اون شب سر این برنامه وایبر کلی خندیدیم و خیلی خوش گذشت وقتی همه رفتند دیروقت بود و هم من و جیدری خسته بودیم و نشد که با هم صحبت کنیم  پنج شنبه بعد از ناهار من رفتم سمت ولیعصر با خواهرم و زن داداشم قرار داشتم خیلی شلوغ بود و اصلا چیزی نپسندیدم وقتی رسیدم خونه انگار از جنگ برگشته بودم فقط دراز کشیدم جیدری پایین بود و بعدش اومد بالا و با هم رفتیم پایین آخه عمو اومده بود و من هم دلم براش تنگ شده بود کمی نشستیم و اومدیم بالا به جیدری گفتم بشینه تا با هم صحبت کنیم و اون صحبت کردن ما از ۱۱ شروع شد تا ساعت ۲ آخر هم به نتیجه ای که رسیدیم جیدری بهم گفت به من زمان بده و چند بار بهم گفت خیلی خوشحالم از اینکه داری با هام صحبت می کنی آخه جیدری به من میگه تو خیلی تو داری و اصلا حرفات رو به من نمی زنی و من هم بیشتر اون چیزهایی که تو دلم بود  و حتی قبلا گفته شده بود رو بهش گفتم اون هم همینطور و خیلی سعی کردم و با خودم کلنجار رفتم که گریه ام نگیره و میشه گفت تقریبا موفق بودم  جمعه هم با جیدری رفتیم بازار رضا و همون ولیعصر نتیجه این بیرون رفتن خرید یه پالتو و بلوز برای من شد بدم نمیومد یه مانتو بخرم ولی قیمت ها الکی گرون بود و به همین دلیل نخریدم  و این بود آخر هفته ی ما  امیدوارم به همگی خوش گذشته باشه


محمد بازدید : 12 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
محمد بازدید : 10 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است ...

که در انتهای صمیمیت حزن میروید !

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف یک کوچه تنهاترم

بیا تا برایت بگویم تا چه اندازه "تنهایی" من بزرگ است !!!

 سهراب سپهری



16

محمد بازدید : 12 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
گاه باید زندگی کرد

گاه با یک گل سرخ 

گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید در پس باران

 گاه باید خندید بر غمی بی پایان


:(

محمد بازدید : 13 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
همیشه روزای آخر سال که میشه دوست دارم همش تو تختم باشم ، تو اتاقم باشم ، یه گوشه بشینم و به دیوار زُل بزنم ، تو خودم باشم ، حتی برای غذا خوردن هم دوست ندارم از اتاقم بیام بیرون ، انگار دیگه صدای هیچکس رو تو خونه نمیشنوم و دیگه اینقدر صِدام میکنن و نمیشنوم میان ببینن مُردم یا زنده م ، روزای خیلی سختی میشه خیلییییییی ، مخصوصا جمعه هاش . . .

همه چی یه رنگ دیگه ست ، به هر جا نگاه میکنم ، هر صدایی میشنوم انگار یه اخطاره!

کم چیزی نیست! به هر حال آخرای ساله دیگه! سال داره تموم میشه! سال داره تموم میشه و بحث خونه تکونی بسی جدی میشه! ترجیح میدم تو اتاقم یا تو تختم اینقدر بکپم تا قارچ بزنم اندازه ی چتر ولی دیوار دستمال نکشم!  حاضرم اینقدر به دیوار زُل بزنم تا چشمم 3 شماره ضعیف شه ولی یه کتابخونه رو نریزم بیرون و تمیز کنم! حاضرم از گشنگی پتو گاز بزنم ولی فرش تمیز نکنم! خدایا تو رو به بزرگیت قسم که سال دیگه بعد بهمن یهو بی هوا بریم تو فروردین! آآآآآآمین!


محمد بازدید : 13 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
این برنامه یک  برنامه ی بسیار خوب برای درس هندسه است  دانلود در ادامه ی مطلب (نظر یادتون نره)
محمد بازدید : 11 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

هر سال وقتی زمستون با ماه اسفندش میاد هزارن شهاب به سمت زمین هجوم میاورن
از خودم می پرسم چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن...؟
و امسال فهمیدم اونا به بیشواز حضور مسافری میان که زمینو با گامهای مهربونش نوازش کردتا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه...
تولدت مبارک تنها بهونه زنده بودنم

باشی نباشی پیش من تو بهترین هم نفسی.هرجای دنیا که میری به آرزوهات برسی.روز تولد توئه ..میلاد هر چی خاطره روزی که غیر ممکنه هیچجوری از یادم بره .......
تولدت مبارک عزیزم

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.
آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم
این است که از آن دل من بوده . . . !!

تولدت مبارک عشقم


امروز سالروز تولد توست ومن هدیه ای برایت نخریدم.قطعا انچه خریدنی است لایق تونیست.شادبودن رابرایت هدیه میفرستم تادر هرلحظه از شادیهایت مرانیز یاد کنی وجمله دوستت دارم رافقط لایق تومیدانم تولدت مبارک


محمد بازدید : 16 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
باز شدن منوی ویندوز       ....................................................................                             Ctrl + Esc

 باز کردن پنجره در سمت چپ    ..............................................................         Windows + arrow Left

باز کردن پنجره در سمت راست  ..............................................................       Windows + arrow Right

 حد اکثر کردن پنجره   .........................................................................           Windows + arrow Up

 کوچک کردن پنجره و مینی مایز آن ...........................................................      Windows + arrow Down

 کپی       .......................................................................................                        Ctrl + Insert

پیست     .......................................................................................                      Shift + Insert

 دسترسی سریع به همه پنجره های باز    ..................................................                             Alt + Tab

 برای تغییر نام فایل   ..........................................................................                                        F2

  باز کردن تب جدید در محیط اینترنت  ........................................................            Middle Mouse Button

 برای گرفتن جزییات یک فایل  ................................................................                           Alt + Enter


محمد بازدید : 12 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
اهل کتاب گناه نمی کنند اگر کردند باز هم تقوا پیشه کنند از بر گزیدگان میشوند

دستورات الهی را از قر ان  بجویید 

روز قیامت شدنی است

مردودین آنانی هستند که حقایق الهی را می بینند و بازهم کفر می ورزند 

پیامبران از سلاله های صداقت و تقوا انتخای میشوند



محمد بازدید : 13 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پشتی طبی یکی از محصولات پر فروش می باشد که مخصوص کسانی است که کار آنها بصورت نشسته می باشد مخصوص اداره جات و رانندگان تاکسی می باشد .اگر شما هم هنگام کار کردن با در عضلات گردن و کتف مواجه شده به این معنا است که شما کم کم دارید به آرتروز گردن نزدیک می شوید و این معنای خوبی ندارد حتما شما هم می دانید که در هنگام نشستن باید حالت کمر حفظ شود که به کمر و گردن شما فشار وارد نشود .برای اینکار ما مشکل شما را تا حدی کم کرده ایم با خرید پشتی طبی صندلی می توانید براحتی به کار خود ادامه دهید .این محصول نیز برای پشتی طبی صندلی ماشین نیز تهیه شده که می توانید بر روی صندلی ماشین نصب کنید و از رانندگی نیز لذت بیرید .

 

پشتی طبی 

پشتی طبی

پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی ماشین

پشتی طبی صندلی ماشین

خرید اینترنتی پشتی طبی

خرید اینترنتی پشتی طبی

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

buy2


منبع : قیمت پشتی طبی باراد


محمد بازدید : 14 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

یکشنبه

دانلود آهنگ دل شده ی خون از امین فیاز



خواننده : امین فیاز

زمان : 3:54 دقیقه

حجم : 3/6mb

آهنگ : دلشده ی کاسه ی خون " ریمیکس "

توضیح : غم


دانلود آهنگ گلهای شادی از امین فیاز



خواننده : امین فیاز

زمان :3:47 دقیقه

حجم : 3/5mb

آهنگ : گلای شادی

توضیح : غم




+مرسی از رفقایی ک تو نظر سنجی شرکت کردن :



خیلی توپه : 307 نفر


عالیه : 62 نفر


بدک نیست : 36 نفر


میشه تحملش کرد : 21 نفر


افتضاح : 9 نفر


خیلی مزخرف : 52 نفر



+مرسی ازاونایی ک انتقاد راستکی داشتند






هیچی ندارم فقط اینو بلدم و میگم :



سلامتی همه ی اونایی ک دلشون گرفته تکیه دادن

به دیوار زانو هاشونو بغل کردن mp3 پلیر

زدن گوششون و زار زار اشک ریختند........





















+نخونده نظر نذار با درد نوشتم ...

حرف دل " 56 "


محمد بازدید : 18 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

کانکس درجه یک

نصب داکتهای p.v.c و سیم کشی آن توسط کابل های از نوع افشان به صورت روکار.

نصب مهتابی های دوقلوی استاندارد در کانکس درجه یک با قاب شبکه ای در سقف داخلی کانکس و نصب چراغ تونلی کانکس با لامپ کم مصرف در بالای درب ورودی کانکس.

کانکس و کیوسک های ممتاز دارای سقف دوطرف شیب میباشد که کانکس از جنس ورق گالوانیزه به ضخامت 0.45 که باز هم نسبت به مدلهای معمولی و کانکس ویژه داخلی، قوی تر محسوب می گردد.

این نوع کانکس از نظر اسکلت بسیار قوی و مقاوم است، بطور مثال در کانکس استاندارد و کانکس ویژه داخلی، کیوسکها دارای شاسی پروفیل میباشند ، ولی در نوع ممتاز کانکسها با شاسی تیرآهن نمره 14 ساخته می شود و حتی تیرآهن آنها از نوع قوی و سنگین می باشد که خود باعث تقویت بیشتر کانکس می گردد.

Picture alone 1
محمد بازدید : 15 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

عادت میکنم به داشتن چیزی و سپس نداشتنش ...

به بودن چیزی و سپس نبودنش ...

تنها عادت میکنم ...

اما فراموش نه !!

شبها زیر دوش آب سرد رها میکنم بغض زخم هایم را

در حالی که همه میگویند ...

خوش به حالش !!!

چه زود فراموش میکند .............!


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 157
  • بازدید کلی : 2,617