loading...
تندرستی
محمد بازدید : 11 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

هر سال وقتی زمستون با ماه اسفندش میاد هزارن شهاب به سمت زمین هجوم میاورن
از خودم می پرسم چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن...؟
و امسال فهمیدم اونا به بیشواز حضور مسافری میان که زمینو با گامهای مهربونش نوازش کردتا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه...
تولدت مبارک تنها بهونه زنده بودنم

باشی نباشی پیش من تو بهترین هم نفسی.هرجای دنیا که میری به آرزوهات برسی.روز تولد توئه ..میلاد هر چی خاطره روزی که غیر ممکنه هیچجوری از یادم بره .......
تولدت مبارک عزیزم

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند.
آری درست است این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم
این است که از آن دل من بوده . . . !!

تولدت مبارک عشقم


امروز سالروز تولد توست ومن هدیه ای برایت نخریدم.قطعا انچه خریدنی است لایق تونیست.شادبودن رابرایت هدیه میفرستم تادر هرلحظه از شادیهایت مرانیز یاد کنی وجمله دوستت دارم رافقط لایق تومیدانم تولدت مبارک


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 175
  • بازدید کلی : 2,635