loading...
تندرستی
محمد بازدید : 11 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)


سلام به روی ماه همه دوستای گلم

اول ازکنکوربگم که خوب ندادم انتظارخوب دادن هم نداشتم

اوضاع وزنم که داغونه امروز62.100بودم بایدتاآخرماه 61بشم باااااااید حالاببینیمو تعریف کنیم

دیروزباپریمارفتم خرید شلوارجین راسته خرید خیلی بهش میاد آبی کم رنگ درحین حال سنگ شورم هست بعضی ازقسمتهاش با1رنگ دیگه روش کار شده است,بلوزصورتی مجلسی هم گرفت که ازجلو وپشت کارشده است وقتی پوشید فروشنده برگشته میگه ماشالله دخترت مثل مامانش خوش تیپه,اولش ذوق کردم بعدش به خودم گفتم جدی نگیر اینجوری گفته ازش خرید کنم من باید لاغرترشم,1دست لباس توخونه واسش گرفتم ووووووی اونم خیلی شیکش میکنه وقتی پوشیدخیلی جیگرشدبچم

ازاونجاواسه خودمم 2تاشلوارتو خونه گرفتم خوبه مغازش لباسهای بچه فقط داشت خانومه میگفت اینارو واسه دخترهایی که یکمی نسبت به سنشون تپل ترن وقدشون بلندتره میاره,یکی بنفش یکی دیگه آبی فیروزه ای,خیلی خوش رنگه این دومیه,هنوزاین رنگی شلوارنداشتم خیلی خوشم اومد

خب امروزم داریم میریم خونه مادرشوهرم,اگه فرصت کردم ازهمونجابهتون سرمیزنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 2,590