loading...
تندرستی
محمد بازدید : 77 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
با سلام

در تماسی که آقای دکتر اسکندری با آقای خسرویان داشتند ، تصمیم بر آن شد ، که آن دسته از دانشجویان عزیزی که کماکان مقاله شان در کنفرانس ، یا سمینار ، یا گنگره ، یا مجله ایی به ثبت نرسیده است ، ساعت نه صبح روز پنجشنبه در دانشگاه حضور به عمل برسانند.

متعاقبا دانشجویان که مقاله شان در کنفرانس ، یا سمینار ، یا گنگره ، یا مجله ایی به ثبت رسیده است و دارای کد رهگیری نیز می باشند ، نیازی نیست که در روز تعیین شده حضور داشته باشند .

( در صورتی که فایل ها و فعالیت های خود را به استاد ایمیل زده باشند ) .

هر گونه سوالی راجع به این موضوع دارید میتوانید با من در تماس باشید .




محمد بازدید : 19 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

۱- تجدید ساخت تولید

۲- تغییر الگوی بازده

۳- تولید کالاهای مزروعی

۴- تنظیم تولید و مصرف مطابق با شرایط بوم شناختی

۵- ارزش یابی مجدد منابع غیر قابل تجدید در طول زمان

۶- خود اتکایی

۷- حفظ توازن محیط طبیعی و زیستی

۸- استفاده بوم شناختی و مدیریت صحیح منابع طبیعی محدود و قابل تجدید مثل آب و خاک و  هوا و جنگل


محمد بازدید : 11 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

امام حسین (علیه السلام)وسیره ی قرآنی

عشق به قرآن در دوران کودکی

امام حسین(ع) از دوران کودکی به قرآن عشق فراوانی داشت؛ زیرا آیات فراوانی از قرآن در خانه شان بر رسول خدا(ص) نازل گشت و بدون تردید امام حسین(ع) متأثر از فضای قرآن حاکم برخانواده بود. ایشان از سنین کودکی به قرائت، حفظ و تفسیر قرآن اهمیت زیادی می داد. به چند نمونه از آنها که در تاریخ به ثبت رسیده اشاره می کنیم:

فراگیری سوره توحید

از امام حسین(ع) سؤال شد از رسول خدا چه شنیده ای؟ فرمود: شنیدم که می فرمود: «خداوند کارهای مهم و بزرگ را دوست می دارد و کارهای پست و حقیر را نمی پسندد.» او «قل هوالله احد و نمازهای پنج گانه را به من آموخت» و شنیدم که می فرمود: «هر که خدا را اطاعت کند، خدا او را بالا می برد و هر که نیت خود را برای خدا خالص کند خدا او را نیکو سازد و بیاراید و هرکه به آنچه نزد خداست اطمینان کند خدا او را بی نیاز کند و هر که بر خدا بزرگی کند خدا او را خوار سازد»1
امام زین العابدین می فرماید: « در شب عاشورا پدرم یاران خود را جمع کرد و برای آنها خطبه خواند؛ من نیز
محمد بازدید : 72 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

در یک روستا چهار نفر عاشق یک دختر بودند.
اولین روز یکی از آنها به خاستگاری رفت و روز دوم
دیگری و روز سوم هم به همین ترتیب.
ازمیان اینها دختر نفر چهارمی رو دوست داشت و با او ازدواج کرد.
آن سه نفر دیگر به او حسادت کردند و به فکر کشتن او افتادند.
در مسیر رفت و آمد او نفر اول یک چاه به عمق ده متر کند.
نفر دوم که اطمینان نداشت او در چاه با این ارتفاع بمیرد ده متر دیگر کند.
و نفر سوم نیز چند نیزه در ته چاه به صورت عمودی قرارداد.
و فردای آن روز او از مسیر همیشگی عبور میکرد که ناگهان در چاه افتاد و فوت کرد.
آیا همه این سه نفر قاتل محسوب میشوند یا یک نفر یا دو نفر و
در هر صورت مجازت هریک چگونه میباشد؟

محمد بازدید : 981 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

بطور کلی دو نوع شاخص عملکرد وجو دارد : شاخص های توانمند ساز (Lead indicators) و شاخص های نتایج (Lag indicators) . بطورمثال MTBF ، MTTR و NOF  شاخص های Lag محسوب می شوند در حالیکه میزان تحقق فعالیت های برنامه ریزی شده و نرخ دوباره کاری های فعالیت های اجرا شده شاخص های Lead تلقی می گردند و هر دو گروه این شاخص ها جزء شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) می باشند . ارتباطی که میان شاخص های Lag و Lead  وجود دارد به این نحو است که برای بهبود شاخص های Lag باید حتما اقدامات اجرایی مناسبی در حوزه شاخص های Lead  صورت پذیرد .

در حقیقت شاخص های Lag خروجی های سیستم را مورد پایش قرار داده و نگاهی به گذشته سیستم دارند (Backward – looking) و این در حالیست که شاخص های Lead ورودی های سیستم را اندازه گیری نموده و نگاهی به آینده سیستم دارند (Forward – looking) . شاخص های Lead با ایجاد تغییرات در سطوح عملیاتی نگهداری و تعمیرات پاسخ سریعتری در سیستم خواهند داشت ، در مقابل پاسخ شاخص های Lag در سیستم به مراتب کندتر می باشد .

نکته حائز اهمیت این است که نباید مبنای کنترل و بهبود فرآیندهای نگهداری و تعمیرات صرفا شاخص های Lag باشد ، بلکه باید با تدوین و انجام اقدامات و ابتکارات اجرایی (Initiatives) متناسب برای شاخص های Lead ، زمینه های توسعه بهبود واقعی فراهم شود و این امر بطور طبیعی بهبود نتایج مورد نظر را میسر می نماید .


محمد بازدید : 29 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

   
سود مرکب که به عنوان هشتمین عجایب جهان لقب گرفته را کمی توضیح می دهیم:

فرض کنید در حال حاضر سرمایه شما 10,000,000 ریال است. این رقم در مقایسه با حجم معاملات بازار امروز بسیار ناچیز است ولی چنانچه در بورس یک برنامه مدون و بلند مدت داشته باشیم در صورتی که 100% بازدهی در طی سال رخ دهد و مبلغ خود را از بورس خارج نکنیم، حال پس از مدت 10 سال سرمایه شما رقمی بالغ بر 10,240,000,000ریال می گردد.


بله، به همین سادگی اگر با سرمایه ای اندک یعنی مبلغی که هم اکنون حقوق دریافتی یک ماه کارمند است و یا میزان شهریه پرداختی یک ترم دانشگاه و یا غیره، می توانید با مطالعه و صبر به بازدهی عالی برسید.

 در پی تداوم کاهش شاخص بورس سازمان بورس با طرحی اقدام به محدودیت فروش  نمود وبدنبال ان به طریق ماهرانه ایی افت شاخص به اندازه کاهش ارزش سبد سرمایه گذاران پایین نخواهد امد .

 کاربران ودانشجویان عزیز همانطوری که در سناریو ها بدان اشاره گشت حرکات بازار مشابه فعالیتهای بورس در حدود یک دهه قبل است ومیتوان گفت که تاریخ دقیقا در حال اجراست .

بااین تفاوت که در 10 سال پیش به منظور جلوگیری از رشد شاخص جلسه ویژه ایی برگزار شد ومقرر گردید به مدت 15 روز سقف افزایش قیمتها مسدود وفقط سهم ها می توانستند پایین بیایند ولی هم اکنون عکس ان مورد در حال وقوع است یعنی به منظور جلوگیری از ریزش های بیشتر  تدابیری اتخاذ شده  است.

همگی میدانیم هرگونه دخالت در نظام عرضه وتقاضا موجبات اشفتگی بیشتر در ان بازار میشود واین نوع حمایت از سهامداران خرد!!شاید چند روزی چاره ساز باشد ولی مسلما مانند فردی که سکته کرده وفقط برای زنده ماندنش احیا صورت میگیرد ان عمل احیا قلبی تنها مسکن  وراه چاره است وباید طرف را در اتاق مراقبتهای ویژه بستری نمود تا بیمار در صورت بهبود به بخش منتقل ونهایتا مرخص گردد.

همانگونه که سیاست انروز ( 10سال گذشته) سبب  خروج نقدینگی از بورس شد وتقریبا مدتها طول کشید تا مردم با بورس اشتی کنند سیاست فعلی هم به نظر تنها فرد را مانند مثال زنده نگه میدارد.

 

 انشاالله ابن تدابیر سازمان بورس در حفظ حقوق سهامداران حقیقی که به امید زیادی پا به عرصه در ست اقتصادی گذاشته اند کارساز گردد.

محمد بازدید : 12 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)


سلام به روی ماه همه دوستای گلم

اول ازکنکوربگم که خوب ندادم انتظارخوب دادن هم نداشتم

اوضاع وزنم که داغونه امروز62.100بودم بایدتاآخرماه 61بشم باااااااید حالاببینیمو تعریف کنیم

دیروزباپریمارفتم خرید شلوارجین راسته خرید خیلی بهش میاد آبی کم رنگ درحین حال سنگ شورم هست بعضی ازقسمتهاش با1رنگ دیگه روش کار شده است,بلوزصورتی مجلسی هم گرفت که ازجلو وپشت کارشده است وقتی پوشید فروشنده برگشته میگه ماشالله دخترت مثل مامانش خوش تیپه,اولش ذوق کردم بعدش به خودم گفتم جدی نگیر اینجوری گفته ازش خرید کنم من باید لاغرترشم,1دست لباس توخونه واسش گرفتم ووووووی اونم خیلی شیکش میکنه وقتی پوشیدخیلی جیگرشدبچم

ازاونجاواسه خودمم 2تاشلوارتو خونه گرفتم خوبه مغازش لباسهای بچه فقط داشت خانومه میگفت اینارو واسه دخترهایی که یکمی نسبت به سنشون تپل ترن وقدشون بلندتره میاره,یکی بنفش یکی دیگه آبی فیروزه ای,خیلی خوش رنگه این دومیه,هنوزاین رنگی شلوارنداشتم خیلی خوشم اومد

خب امروزم داریم میریم خونه مادرشوهرم,اگه فرصت کردم ازهمونجابهتون سرمیزنم

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 2,598